04 augusti 2015

Soffa+Lampa i vardagsrummet

Hej från vår nya soffa! Jag fick ju ge upp mitt skrivbord (då jag just börjat vänja mig vid det) så nu blir det väl att blogga i soffan. Fast nu kastar jag bara in ett snabbt inlägg. Jag har egentligen massor (annars också och kring bloggen) som jag borde fundera på och fixa med men just nu är jag bara så där extremt trött som en kan vara efter två ganska långsamma arbetsdagar. Idag förde vi iväg Peter på jobb så nu är det bara jag och Theo hemma. Max lever livet med mormor och morfar. Börjar kännas rätt tyst och tomt men Theo tar nog riktigt tillfället i akt och är så väldigt pratsam just nu då han inte har konkurrens. Så så värst tyst är det inte. Imorgon börjar heldag på det nya dagiset där han har kommit igång riktigt bra. Hoppas jag hittar fram imorgon på morgonen..

IMG_8586

Ja, så här snyggt stylade jag i soffan innan jag tog bilden. Här samsas kuddar, filtar, fjärrkontroller, dator, fotkräm och en banan. Tack och lov inte en riktig. Bara jag kommit mig för att städa lite så blir det lite mera bilder. Lampan plockade vi också med oss från fyndhörnan och det var just den lampan som tydligen hörde hit.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...