06 augusti 2010

BEN & JERRY´S premiär

Jo, det är sant. Jag åt för en par dagar sedan min första BEN&jERRY´S. Och det var nog inte den sista.. Mums vad gott det var! Och fy så dyrt det är! Tur att jag inte köpte just något annat då. Och då var det här ändå en liten burk..

IMG_8408IMG_8410IMG_8409

Smaken var cookie dough. Kommer definitivt att pröva på flera smaker! Vilken är din favorit?

Nu har jag skickat iväg Peter på festivalen Sonisphere, och skickat mig och Max till Ekenäs. Ser fram emot en lugn helg innan jag börjar jobba på måndag. Ja, jag borde ju ha börjat på måndagen redan, men nu blev det ju såhär med tån och sjukledigheten.

Ha en skön helg!

Kram, Lotta

3 kommentarer:

Mamma Mimmi sa...

Testa Ben & Jerrys med macadamianötter - vår stora favorit här hemma när det ska mysas framför en DVD. Extra plus att all deras glass är Rättvisemärkt!

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Jag har aldrig testat. Känns lite dumt att skaffa sig så dyra vanor*fniss* då min bror är lyyyrisk vad gäller B&J glass:)

Kram Annica

Livingroom sa...

Hejsan!
Har sett dem i vår Makuuni men inte köpt. Skall väl testa nån gång när jag skal mysa hemma - ENSAM: Då blir det inte lika dyrt som att måsta köpa till hela slurven.;)

Ha en fin vecka,
Lotta

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...